tisdag 17 april 2012

Hemma idag

Igår kväll började jag kände mig lite sjuk och i morse kom jag ej ur sängen så yr orkar inte med detta jag stannade hemma vill inte bli sjukskriven igen doktorn sa att jag måste lyssna på min kropp och de signaler innan hade jag gått till jobbet trotts super yrsel nej inte idag fick iväg ungdomarna till skolan sen somnade jag om till elva när Hannah kom hem efter ha varit på blod centralen men hon ville inte släppa ifrån sig blod hoppas det blir bättre nästa gång stolt över dig duktiga tös ...
Somnade om vaknade vid tre yrseln var ju en tecken på utmattning sa min läkare nu lite kaffe och Prison Break med kära dotter och nu kan jag lukta nybyggd kaffe ifrån köket .
Lars min älskade drömt om dig men minns inte vad om men du var med skit att jag inte kan minnas kom gärna igen älskar dig Delicia

Inga kommentarer: