lördag 3 mars 2012

Vår ...................

Vaknade vi 10 tiden underbart väder ute tänkte chansa och fråga Joel & Hannah att följa med till stan sen vidare till netto trodde inte att de skulle följa med med det gjorde dem skönt suttit inne hela hösten och vintern trodde aldrig att Joppe skulle följa med men han kunde slita sig ifrån sin xbox en liten stund det var inte dåligt han tyckte att det var lite pinsamt att jag tog med mig min tant kärra men efter besöket på netto höll med om att den var ju bra så slapp vi bära kassarna . Mår lite bättre idag så skönt varit mycket jobbigt med dessa biverkningar kallsvettningar , darrig , huvudvärk , trötthet ja massor av annat skönt att det han lugnat sig ,nu skall jag ladda lite ner och tvätta lite sen bara slappa fast jag borde kanske ut i trädgården men det tar vi sen snart påsk då skall äppel träd trimmas jag det finns alltid något att pyssla med ..
Var på träff med flickorna igår och det var jätte trevligt fast jag var inte taggad är så lyckligt lottad att ha så många fina människor i mitt liv tack för att ni finns <3

Min älskade Lars fa.. att detta skulle hända jag fattar inte hur mitt liv skall kunna lycklig om du inte är i den ,men jag skall inte klaga jag hade dig i 20 år och det har varit en ära att vara din fru fast vi hade motgångar sen dag 1 , har lite svårt att fatta att du är död mycket märkligt måste jag säga . En ny uggla har vi köpt till din grav vår fint kommer det att bli älskar dig min fina man din Delicia

Inga kommentarer: