lördag 24 mars 2012

Underbar dag !!!

Vaknade ganska tidigt trott att jag har blivit väckt ett par ggr under natten första väckning telefon ringde Zack oj blev lite rädd hade han druckit för mycket eller något annat ???? men så fel jag hade Zack vrålade allt vad han orkade Mamma Jag Har Vunnit 1000 kr !!!!! sen la ha på det var väll skoj att björket har såna tävlingar ...sen kom Hannah hem gott att veta att ungdomarna haft skoj och är nu hemma nu kan man somna . Zack och Tobbe var uppe ganska tidigt bad dem att lyfta in tjock tv i bilen sen fyllde vi med bilen med diverse kartonger som har samlats under vintern så skönt att få detta gjort kom hem sen minsann började jag att röja ute klippa lavendel och rosenbuskar nu ser jag ut som att jag har slagits med katten men nöjd av att ha börjat så smått i min trädgård men snart skall vi klippa alla träden fy vad det är tråkigt men oxå en så grej enormt skönt att ha det gjort ..
Klicka för att stänga fönstret
Eucalyptus träd !!
Hej min älskade när jag är i trädgården då tänker jag på dig det var din passion att pilla och dona du älskade verkligen detta jag vet inte riktigt hur allt skall skötas men klipp ner lite på sakerna kan ju inte skada jag gör mitt bästa och har nu mycket planer för framtiden nästan så att jag tycker det är lite kul nu skrattar du i himlen va du trodde väll aldrig att du skulle höra mig säga detta så nu har jag traderat både på en eucalyptus träd och en annan vacker blå träd älskar dig så in i attan och skall göra mitt bästa att få fint här hemma puss & kram din Delicia





Klicka för att stänga fönstret
Andra vackra blåa ..








Inga kommentarer: