torsdag 22 mars 2012

Tradera !!!

Glömde min sömn tbl igen igår kväll inte bra många tankar man får så ikväll skall jag inte glömma den ,jobba, jobba slutar 13.45 bara en vecka till sen e det heltid känns ganska bra jag tror att jag är redo Maxi efter jobbet hämta ut mina recept sen handla och det är en fördel att ha en handla lista med sig och inte kvav där hemma ja lite tanksprid är jag fortfarande så handlade det som jag visste fattades mjölk är standard hemma hos oss köpte  ett lösvikts bröd äppelbröd my lord så gott det var mumms !!! Senaste dagarna har jag hittat Tradera handlat en del förrut men nu har det blivit dvd boxar till billigt pris och nu har jag lite baby saker till lilla Mini som kommer i Maj så kul det skall bli jag kommer att bli en bra moster jag har redan köpt massor och skickar ett paket när Olivia & Thomas flyttar till större lägenhet nästa helg , älskar dig min fina syster vad hade jag gjort utan dig är så glad för dig och din lilla familj ..

Hej du min älskade idag har det varit en begravning ett par vi känner genom brottning jätte tragiskt barn i samma ålder ungefär som våra du får hjälpa honom så tragiskt för alla barn som mister en föräldrar man tycker ju bara gamla människor skall dö ... saknar dig och önskar att du var här din Delicia...

Nu skall ja plantera om alla kaktusar en kollega till mig gav mig ett tips grill tänger jag hade 2 skedar sist och det var ingen hit ..

Kärlek & Ljus till alla där ute

Inga kommentarer: