torsdag 1 mars 2012

Torsdag ett år sen ........

Vaknade i morse rellativt pigg det var ju skönt har varit deckad de senaste dagarna lite kall svettningar  idag sen är jag super trött nu jobbar jag 75 % och det märks men på rätt håll börjar det gå tack gode gud för detta nu kan det bara bli bra eller hur ?? jag var på livs i fm sen till läkemedel plock & pack dagen gick ganska snabbt gott gotti gott gott ....

Efter jobbet snabbt inom och hämta Hannah sen vidare till kyrkogården ett år sen idag begravde vi dig , du fick den finaste begravning verkligen lilla Pebbles sjöng så vackert massor av blommor och en fullsatt kyrka helt otroligt att nu har det gått ett år så nu har vi gått igenom alla högtider ,födelsedagar och andra viktiga dagar kommer det bli lättare nu för oss alla det kan man ju undra fast jag tror inte de.....

Hej min vackraste ängel vad tyckte du om nya pyntet på din grav visst var de söta jag skall köpa en ny svamp nästa gång jag åker till Lödde , älskar dig för alltid min fina din Delicia


Inga kommentarer: