söndag 25 mars 2012

Sommar tid ......

Vaknade relativt tidigt efter ha varit uppe rätt sent inatt Hannah och jag tittade på en film rätt sent En blomma i Afrikas öken så bra start rekomenderat somnade vid 3 uppe vid 10 helt fördärvat så trött man kan vara då lite kaffe hoppas på att vakna sen till cheapy köpa koppling så att vi kan byta vatten i STORA akvariet så att det kan bli lite rent det var ett tag sen och lite nytt pynt till kan nog bara bli bra huset har varit fullt av barn hela helgen nu är det tömt på dem som inte tillhör mig ganska skönt kan jag tycka .Lite har jag gjort denna helgen så lite nöjd är jag sakta men säkert kommer det att bli bra här hemma och tycker själv att det känns bra skynda långsamt skall till min söta Grekiska läkare imorgon lite skillnad kan man säga sen första ggr jag var där är så glad för den hjälpen jag har fått ...och den 1/4 skall jag börja jobba heltid ganska skönt att få lite mer  i kassan är inte helt fel........fast det har varit skönt att jobba halva dagar och tycker att alla skulle haft lyxen att jobba halva dagar för att hur man än vänder och vrider så är livet viktigare att leva än att spenderas på en arbetsplats.
 Imorgon skall vi oxå köpa Nickelback biljetter och en massa påsar med täckbark till mina ormbunkar plantage bakom huset räfsade där innan idag och såg att det måste fyllas på ...så där ja nu skall jag ta en cat nap sen hänga upp min tvätt

Miss you my love <3







Inga kommentarer: