torsdag 8 mars 2012

Snart helg .....

Varför är jag så himla trött ?? hade hoppats på att jag skulle bli piggare men nej ser inte det dagarna går snabbt på jobbet hem och sova lite sen vakna plocka lite ja tråkigt liv man har men det kanske ser ut så hör för många vad vet jag ?? Jag har så mycket som skall göras som jag inte har gjort många telefon samtal som skall ringas boka tandläkare tid för tanden jag bet sönder förra veckan så att det inte går i sönder ännu mer och kostar då oxå ännu mer , boxer , tre ,grannen  vvs teamet ja listan är lång orken finns inte .... måste skärpa mig och det är banne mig snart .

Grattis till Alla kvinnor på Internationella Kvinnodagen vi är fantastiska eller hur ?? Det är oxå Världsnjurdagen eller World kidney day . I Sverige väntar 763 personer på organ , varav 634 på en njure Kärlek & Ljus till alla er som väntar på organ ni är mina hjältar ...

Hej min älskling var du lite sugen på att titta på TV idag Hannah & jag trodde att det var Zack som satte på tv men ingen där hahahaha!! tack för att du är hos oss kan du nu sparka mig i röven så att jag får något gjort här hemma så får du glo på hur mycket tv du vill bra deal va ?? saknar dig min underbara önskar att du var här love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: