onsdag 21 mars 2012

Nya fiskar i akvariet ...

Glömde ta min sömn tablett igår kväll så att jag hade svårt att sova jag behöver verkligen riktig sömn och jag är övertygad av att detta har hjälp mig komma ur denna depression sen har mina små vita hjälp till så klart ja känns att jag börjar sakta komma tillbaka till livet och det känns helt underbart måste jag säga ...Igår kväll skulle min kära son vara snäll mot mamma och uppdatera min iPhone Zack kom upp ifrån sitt rum helt vit mamma allt har raderats han brukar vara den som skojar så jag reagerade inte men sen började han be om ursäkt flera ggr då förstod jag att han menar nog allvar jag hade över 1000 bilder på min phone mycket med Lars och Metallica konserten skit oxå kan man bara säga skall kolla om de nu inte finn någonstans så att jag kan få tillbaka mina bilder men tack Zack för uppdateringen det blev ju bättre .....
Efter jobbet inom o hämta Hannah sen vidare till tropik stallet nya fiskar i lilla akvariet och en ny pump den gamla la av så nu minsann är det fint ..

Hej min fina man i himlen vet inte varför jag skriver till dig tror inte att  du läser min blogg men man vet minsann aldrig konstigare saker har ju hänt jag tycker att det är så jätte tråkigt att du inte finns längre och enormt saknad är du vi behöver lite hjälp med stora akvariet nu till helgen så hjälp oss hitta allt med pumpar och allt för det har vi som nästa projekt älskar dig min underbara din Delicia

Inga kommentarer: