onsdag 7 mars 2012

Mitt i veckan !!

Min vinst !!
Nej vill inte ha kylan tillbaka första reaktionen i morse kall promenad till jobbet idag men inte vaknade jag för det varit extremt trött och min kära yrsel tillbaka härligt NOT !!!!!! piggnade till mig sen trevlig dag i sjukhus packen med bäste Åsa , dagen gick snabbt förbi . Lite varmare på hemvägen men inte riktigt varmt ännu men skönt att våren är på väg så att jag kanske komma ur denna dvalan någon gång . Öppnade posten har vunnit på Facebook en bok jag titeln var ju ganska kul läser aldrig romaner kanske skall börja med det ..
Ja 50 sätt att träffa den rätte vad kan detta betyda ett tecken ?? jag vill inte ha en ny
man tror jag inte i alla fall jo en handy man som kunde snickra mm jag kan bjuda på
kaffe sen kan han gå igen hahahaha!! jag kommer förbli ensam resten av mitt liv tror
jag tror nog inte att jag kan bli kär igen ?? får väl läsa denna bok och se vad som händer med denna tradiga änkan !!

Hej min ängel hoppas att du har det bra du är saknad skall du veta älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: