lördag 10 mars 2012

Lööördag !!

vaknade kl 05:00 jaha somnade om för att sedan vakna 07:30 nej !!! vill inte det är ju helg tvinga mig själv att blunda sen vakade vi kl 10:00 Idag blir det en trött dag vilo dag tror jag känns lite så just nu , skall iväg och hämta mitt nya köks bord med stolar det blir nog dagen höjd punkt kan jag tro trodde att det skulle vara annat en överraskning men det får vi kanske ta nästa lördag .......blir nog en runda till hemma kväll köpa box 4 Medium ligga hela dagen och ladda för städ och plock imorgon . Kärlek & Ljus till alla mina vänner , blogg läsare lite xtra styrka skickar jag till alla som väntar förtvivlat på sina organ ni är mina hjältar vart enda en av er var stark tänk positivt de kommer att hitta er snart

hej min underbara tomt idag utan dig love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: