lördag 17 mars 2012

Lata Lördag !!

Vaknade vrål tidigt på en lördag så typiskt  tvingade mig själv att somna om och vaknade vid 11 tiden oj då men jag skulle till stan kom jag på fick då snabbt hoppa in i duschen och iväg innan de stänger micro soft points till Joppe , lite vackra blommor till mig fick många present kort i från en vän så nya blommor till mig det blev Tack så mycket fina Monica .. sen vidare och gratta Åsa som fyller år idag , sen vidare till Kvantum hämta Zack´s Avicci biljett och nu tar jag det lugnt har världens huvudvärk skulle ut i mina rabatter men tycker inte att vädret är det bästa så jag stannar under täcket och kanske till och med sover lite middag ..

Jag saknar dig min älskade underbara varför skulle det bli så här du var finaste i världen och förtjänade att leva , jag vet inte varför jag helt plötsligt börjar gillar att köpa blommor är det du kanske som vill att jag skall tycka det är mysigt jag är den som kan döda kaktusar och nu har jag hela vardagsrummet fullt av gröna växter du får hjälpa mig Lars det var du som hade de gröna fingrar saknar dig min man älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: