söndag 4 mars 2012

En tur till Ikea .....

En tur till Ikea på planering idag Åsa , Zack och Hannah följde med och vi fyndade minsann en lyckad tur STORA krukor , kuddar , lampa till Zack ,byrå åh jag är så nöjd med mitt inköp och under 1000 kr helt otroligt och härligt sällskap vilken go dag .. innan jag körde in med en maskin tvätt hängde upp den när jag kom hem och in med en ny jag kan bara säga jag tycker om när jag har energi och kan lätt vänja mig vid härligt underbart tack att det börjar att vända ..Nu skall jag bara ligga under täcket och titta på Medium box 2 och njuta av livet ...

Hej Min underbara jag har inte gröna tummar det vet du Olivia är övertygad att du fixar hennes blommor så snälla kan du hjälpa mig med mina jag har redan dödat mina fina cocos palmer och banan plantorna mår inte bra , önskar att du var här saknar dig älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: