tisdag 6 mars 2012

Crazzzy Women !!!!

Trött som en gnu imorse usch vad det var jobbigt att vakna idag kl 9 träff med ssk på psyk som sagt mycket i min ryggsäck som skall lastas av . Efterlyste te/kaffekopp kruka till garven tyckte att det skulle vara lite läckert fick massor av tips via facebook och det tackar jag för sen hade en arbetskamrat en stående hemma som jag fick så fint så nu skall det pyntas på graven . Efter jobbet körde jag till Mixhuset fast jag inte orkade så hamnade jag där och massor av rea prylar som lockade denna galna änkan ja färgglada bord 2 st fler te/kaffe krukor ja jag vet nu skall alla i familjen få fina gravar mer rökelser ja vad skall man säga sa till killen nu minsann får du kasta ut mig ur denna härliga butik ......

Älskade underbara jag vet att jag är tokig men det var väll det du föll för för 20 år sen min underbara charm eller hur ?? jag har drabbats av köp lust kan inte hjälpa nu finns inte du att bromsa mig hahahahaha!! saknar dig som bara den önskar att du var här love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: