onsdag 14 mars 2012

Börjar piggna till ....

Vaknar förtsa ringningen går upp pigg ja det är man inte van vid men gött så länge det varar hoppas nu länge gick till jobbet plock , packen ,infattning på schemat ja dagarna går snabbt, fick reda på idag att en nytt team typ skall bildas och lite andra arbetstider till 18 på dagarna blev lite sugen när jag tänkte snabbt men inte varje dag vill man jobba till 18 och inte mer betalt ja måste tänka lite kanske varannan vecka pratade jag och Emma om att vi kunde dela på detta då kan man oxå byta med varandra om man skulle göra något som klippa sig eller föräldrar möt mm hade varit skönt att vara hemma lite på morgonen när Joel skall till skolan har ju inte så mycket koll nu sticker hem ifrån strax efter 7 .
Kommer hem efter jobbet och hittar Hannah i rabatten det var ju trevligt att hon kommer ut lite så att hennes depression kan oxå bli bättre ja vi alla har varit trasiga men våra liv går ju vidare fast älskade Lars / pappa inte är hos oss och vi får alla försöka göra saker så att vi mår bra i själen så att dagarna blir enklare .

Hej min älskling jag tror jag drömde om dig inatt kände lite så när jag vaknade eller så var det så att du sov bredvid mig vet inte men jag kände mig att på något sätt möttes vi , så hemskt tråkigt att du inte finns längre men jag kan hantera detta lite bättre nu ,men vissa dagar har jag ett stort hål i hjärtat . Du var  en av de viktigaste i mitt liv och tomrummet efter dig kommer givetvis vara stor för alltid love you 4 ever my love din Delicia

Inga kommentarer: