måndag 19 mars 2012

Blååååsig Dag !!

Vaknade i morse och undrade vart våren har tagit vägen stack ut huvudet genom dörren möttes av en storm shit vad det blåste så nu vet jag att det har blåst bort hoppas att det kommer snart tillbaka , handla efter jobbet fanns en halv liter mjölk och en ost skalk i kylen i morse ekade nästan i kylen vad händer med all mat kan man undra jag äter bara choklad nu för tiden blivit tjock som en gris så nu minsann får jag ändra på detta beteendet men mina tre barn har väll lyckats tömma kylen i helgen . Idag fick jag äntligen tummarna ur häcken och beställde tid till tandläkaren så 10/4 skall jag dit och fixa tanden jag bet av för ett par veckor sen jag har en lite aning om att detta kommer inte att bli billig men tänder måste jag ju ha ett tag till så får se det som en investering då känns det lite lättare . Annonsen är nu på Blocket hoppas,hoppas nu att jag kan sälja dessa motor cyklar till någon mc fantast eller hemma meckaren och med dessa pengar kan jag stoppa i hus projekt och köpa nya ute möbler som jag redan har hittat på Ikea .

Hej min Lars jag har drömt om dig hela natten minns att du var i den men inte vad vi gjorde ,idag känns det tufft att jag inte skall se dig igen kan inte riktigt fatta detta konstigt det har ju gått snart 14 månader sen du dog , saknar dig så fruktansvärt mycket och undrar om man någonsin kommer över detta ha det bäst i himlen love you 4 ever din Delicia  

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Tittar in för att säga hej! /Stor kram