fredag 9 mars 2012

Bästa dan på hela veckan !!!

Vaknade i morse mådde bra lite yr bara men pigg till tusen ja det är Fredag bästa dagen på hela veckan älskar det härlig så synd att man skall längta bort sitt liv tills det blir helg varje vecka samma sak inte klokt om man tänker efter , dagen gick snabbt plock och pack sen dax att sluta lite ärenden efter jobbet nu är det bara fredags mys som gäller skall bli så gott . Imorgon skall jag köpa att nytt köksbord så trevligt att få nytt och jag har faktist lite över trotts sjukskrivning jag är minsann nöjd med mig själv klapp på axeln nu skall jag bara komma förbi denna depression och få lite ork till annat men jag skyndar långsamt .

Ibland tänker jag på allt som har hänt helt otroligt att min man är död och begraven och innan dessa väntan på att komma på Tp listan sen väntan på dessa vackra organ samtidigt se sin älskade sakta dö framför ögonen på oss utan att kunna göra något då är det inte så konstigt att jag är där jag är i mitt liv och med allt detta i min rygg säck så har vi fixat detta bra jag kan säga jag är stolt över mig själv minsann !!!

Hej min ängel hoppas att du har det bra så tråkigt att ditt liv var slut på jorden men är tacksam att du finns med oss ändå du är älskad för alltid din Delicia

FUSION Bord och 4 stolar IKEA Formen på stolsryggarna är anpassade efter bordets hörn; spar plats när stolarna skjuts intill bordet.

Inga kommentarer: