fredag 24 februari 2012

Sportlov dag 5

Vaknade idag utan ont i huvudet och bubbel i magen och är så lycklig att detta inte utvecklades till mag sjukan måste ha varit något Hannah och jag har ätit hmmmm vad kan detta vara har ätit massor av kanel bullar kan det vara det ?? skit samma hahaha !! det har vi gjort hahaha!!  . Jag skall hoppa i duschen sen ner till stan måste handla har legat här ett par dagar då tar det slut i kylen känns lite tokigt att gå ut sådär när man är hemma ifrån jobbet men vad skall man göra ??? mat behöver vi ju och jag är aldrig sjuk annars ..

Såg på nyheterna för en stund sen när Kungen skull berätta lill prinsessans namn åh vad de är lyckliga så härligt att se Estelle Silvia Ewa Mary jätte vackert val av kungliga namn väntar nu med spänning att se bild på dig ..

Hej min fina man saknar dig som attan men det är ju inget nytt på måndag skall jag till Löddeköpinge för att mäta min arm lite blommor skall det bli sen är armen klar de har en jätte fin butik där och då skall jag köpa lite mer pynt till din grav , nästa vecka skall jag börja jobba 75 % är nu redo att gå upp i tid det känns nu bättre men har fortfarande svårt att fatta att du är borta för alltid det är ofattbart , hoppas att du har det bra i himlen min fina love you 4 ever din Delicia

Fina blommor bild lånad ifrån
Heartbreak Tattoo Lödde 

Inga kommentarer: