söndag 19 februari 2012

RIP Kära Du !!!

Vaknade nu för en stund sen somnade om efter mitt kaffe det första man gör som vanligt är att ta upp sin i Phone och kolla om man har missat något helt tokigt jag vet yrvaken blev till klar vaken när jag läste en en kär blogg vän har somnat in så ledsen jag blev varit så orolig ett bra tag då hon inte har uppdaterat sin blogg på länge hon hade fått en ny lever 2008 tror jag det var och nu väntade hon på en ny , vet inte vad som hade gått snett men det spelar ju ingen roll , Jag skickar all kärlek & ljus till din familj som kommer ha det jobbigt nu när du inte finns <3 http://kicki-lever.blogspot.com/ <3
Ja tyvärr mötts vi alla av döden för eller senare i livet en grym upplevelse som jag hade helst velat slippa att uppleva ,detta året utan dig i vårt liv har varit en enorm resa för hela denna familjen och nu kan jag se att vi kommer att fixa livet utan dig fast vi hade gjort vad som helst att kunna vrida tillbaka tiden så att vår öde hade kanske sett annorlunda ut ,vi saknar dig så fruktansvärt mycket men är tacksam att du finns med oss på ditt sätt.

Inga kommentarer: