onsdag 15 februari 2012

Mitt i veckan !!

Jobb dagen slut plockade sjukhus idag det var ganska länge sen jag plockade över huvudtaget då blir man lite ringrostig men men lite skoj var det i alla fall , Jag missade att söka ett internt jobb som jag själv hade tyckt var trevligt men sent ute så det kanske inte är meningen jag vet inte jag skall prata med chefen imorgon vi får se vad ödet vill med mig det återstår att se . Jag läste igenom Fackets tidning idag och löneökningen de hade krävt låter ju ganska bra kan bara hoppas att det går igenom ...så att de inte lägger sig direkt som de har gjort förut ..

Är lite trött idag tog min sömn tbl lite sent igår kväll kan bero på det det vet jag inte ,min chef frågade om jag vill vara med på gympan idag efter jobbet Core tror inte att jag orkar idag men nästa vecka kanske . Skall försöka orka springa ner med en maskin tvätt känner hur latmasken drar i mig ja tvätten är kvar imorgon med om jag inte gör det .. Jag sa till mina barn igår igen på skarpen att de inte bor på hotell och hade pappa levt så hade han aldrig accepterat deras lathet de blev lite tysta men kunde hålla med mig får väll se om det börjar hjälpa till nu då , sa till dem att jag är oxå deppig men jag kan inte bara lägga av att göra saker pga det ..

Hej min vackra underbara ängel jag önskar så att du var här och styra upp allt det var du bäst på men mest saknar din vistelse på jorden älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: