onsdag 8 februari 2012

Mitt i Veckan .......

Japp uppe med tuppen svälja kaffet väcka Joel sen starta min bil som gick igång efter flera timmars laddning igår kväll men Nej Bettan strejkar så direkt efter jobbet satte jag på batteriladdaren igen och hoppas på bättre tur sen får jag ju köra en runda så att batteriet laddar sig ordentligt för att imorgon måste jag köra och handla så e det bara Hannah fyller ju år på Fredag och då skall det lagas flygande Jakob så gott länge sen jag gjorde det sist .. Jag är så glad att jag är halv tids sjukskriven känner själv hur jag börjar hitta tillbaka till mitt liv efter mitt brytt inte för att jag orkar mer men mer tillfreds med livet är inte ledsen hela tiden mer lugn i själen så skönt det är kan jag bara säga ...
Läkaren ringde igår kväll och berättade att Zack inte led av Alfa 1 vilket var enormt skönt hals proverna var antagligen en körtelfeber men det behandlas inte om han inte får mer besvär eller fortsatt ont i halsen ,men frågan är om inte A1 vad är det då för sjukdom som dödade min svärfar och min man ???? Zack var orolig när han var sjuk förra veckan och sa jag vill inte dö som min pappa och det kan jag förstå det var en grym grym sätt att dö odugliga lungor och en skrump lever stakars min älskade man och stakars min älskade unge som bär på denna oron ..

Hej min älskade ängel hoppas att du har det bäst i himlen hälsa alla ifrån oss love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: