lördag 18 februari 2012

Lördag ...

Igår kväll skulle Zack ha lite folk som skulle komma som till slut resulterade sista räkning till 20 personer tyckte att det kändes lite jobbigt när skall jag hoppa in och säga stopp nu kommer det inte in mer folk , lillebror kom upp efter en runda på broderns rum och sa att de lutade alkohol nej minsann Hannah sprang ner jag efter 2 burkar öl tog jag och hällde ut jag vet att ungdomar dricker men inte hemma hos mig jag har oxå varit ung , tokig ,vild ,bussig och vet hur livet leker men jag ville inte ha detta i mitt hus och jag lovade en pappa som lämnade sin dotter att det skulle inte drickas ......... Hade tänkt gå till stan idag men vi får se är inte riktigt pigg för det känns det nu i alla fall ja vi får väll se vad som händer idag städ behövs det alltid så nu väntar jag bara på lite energi att utföra det .
På Måndag skall jag träffa min läkare förlänga sjukskrivning och öka arbete till 75 % i Mars känns rätt så bra men kan oxå känna lite rädsla att rasa igen men det får jag hoppas inte händer .

Hej min ängel imorse vaknade jag med en saknad i hjärtat helt otroligt att du inte finns kvar hos mig fysiskt helt ofattbart över huvudtaget att döden delade på vår familj och jag ensam kvar skall försöka göra mitt bästa med våra  ungdomar fast jag saknar kraft visa dagar att vara mamma , jag älskar dig över allt min fina din Delicia




Inga kommentarer: