måndag 27 februari 2012

Lödde tur och retur ...

Jobbade tills 11:15 näst sista dagen sen skall jag gå upp till 75% känns bra tror jag har blivit lite bortskämd att jobba halv tid men jag har verkligen behövt denna tid att komma ifatt mig själv mår bättre det gör jag och har nu kommit in i djupare tankar så det är bra nu att börja med samtals terapi för att mina små antid......dämpade rätt så mycket till att börja med nu är det nästa fas antar jag som skall bearbetas hoppas att detta fas blir lättare. Efter jobbet körde vi till Löddeköpinge så att Sandra kunde kolla min arm innan ritning en arbetskamrat Emma är där oxå idag för att börja på sin sleeve så nice detta kommer att bli , passade oxå på att köpa en ny porslins svamp till älsklingens grav lite fint till våren får han ju ha lite synd att mina katter har ätit upp hans fina japanska växt som jag tog hem i höstas för vinter förvaring hemma jag får se om den börjar repa sig annars får jag köpa en ny växt till graven ..

Körde inom Lund min mamma bor där jag har inte sett henne på 18 månader har bara haft sms kontakt med henne vilket passar mig jätte bra mamma blev jätte glad hon har åldrats jätte mycket ja vad skall man säga jag har i hela mitt liv som mamma kämpat att bli en bättre mamma än vad min mamma är och än så länge har jag gjort bra och hoppas och ber att det håller i sig . Min mamma var inte på begravningen eller urnsättning så en bra relation finns inte tyvärr för att jag har saknat en mamma under tiden Lars var sjuk och nu efter hans död men klarat mig själv har jag gjort sen jag var barn lite så att det var jag som hade den vuxna rollen och så skall det minsann inte vara ???  

Min älskade idag har du varit djup saknad hur skall jag orka leva resten av mitt liv utan dig min underbara love you 4 ever din D


Inga kommentarer: