torsdag 9 februari 2012

Knasiga Tankar ......

Jaha Bettan strejakar idag med så nu blir det att gå till Netto när Zack kommer hem skall minsann köpa en kärring kärra såatt jag kan gå om så önskas vid senare tillfälle jag har inte råd att köpa ett nytt batteri denna månad för att F kassan nekat mig ersättning jag de är så duktiga jag jobbar ju halv tid i alla fall ..

Ibland har jag knasiga tankar kanske för att jag är en knasig kvinna , Hässleholm är en liten by håla i Skåne alla vet allt om alla utom jag förstås jag hänger inte med i svängarna och får oftast reda på saker som är nytt för mig men har hänt för länge sen så nu kan jag bara undra vad det sägs om mig . Tokig änka som springer runt i Zipperall , har Tatueringar ja usch det är de som hade Stoby akvarie affär som gick i konkurs , ja det är skandal att en sån fin affär har gått under men familjen är ju nästan utplånad och då följde företaget med dem i graven , det stämmer jag bor i min zipperall den är varm och go och jätte rosa tatueringar har jag och fler kommer det att bli änka är jag och jag saknar min livskamrat oerhört mycket men vi kommer att fixa allt så småningom det är jag övertygad om skall bara läka lite först ,jag har inte en massa pengar men jag önskar att jag hade mer jag har mitt hus som min man och min mans farfar har byggt med kärlek ,jag har en gamal Ford som inte startar när det är kallt men jag önskar att jag hade en ny jag har ett jobb men jag önskar att det var bättre betalt jag har mina tre barn som är allt för mig men jag önskar att jag orkade mer och vi har våra katter som är så underbara så vi lever trotts allt som sägs om oss vi är starka och har varandra ja som jag sa jag har tokiga tankar kärlek och ljus till er alla .

Älskar dig min Lars önskar att du var här din för alltid Delicia  

Inga kommentarer: