fredag 10 februari 2012

Happy Birthday Hannah ....

Vaknade idag på en strålande humör kanske för att det är Fredag men inte vilken dag det är ju Hannah´s födelsedag hurra hurra hurra 23 bast fyller min fina tjej så idag skall vi laga flygande Jakob så bamse gott det skall bli sen sticker Hannah till Varberg att bli firad av sina vänner och Zack till en vän över helgen bara Joel och ja hemma och gott som attan skall det bli det är Fredag bästa dagen på veckan och en härlig lördag och söndag på det kan bara bli mys av det kan jag tro , Jimmy är på väg ungarnas kusin skall kolla på min bil han trodde att det kunde vara tändstiften som busade med Bettan och det hade ju varit billigare än ett nytt batteri kan bara hoppas på detta .
Jag vill oxå Gratta min fina Farmor som delar sin dag med Hannah hon är i himlen men var verkligen en viktig person för mig i min barndom älskar dig underbara farmor hoppas att du har en bra dag ..

Hej min Lars vad skall man säga mer än att du är saknad som bara den älskar dig mer än vad ord kan beskrivas och önskar att du var här din Delicia




Ha en underbar helg alla mina vänner och blogg läsare kärlek & ljus till er alla

Inga kommentarer: