onsdag 29 februari 2012

1-0 Delicia -Depression ..

Idag vaknade jag så väck och förstår inte hur jag kom till jobbet var på väg att ringa till chefen flera ggr men skulle till doktorn kl 9 och efter det gå hem och lägga mig allt planerat i minsta detalj .... kom till psyk skall börja med samtal  idag och ja så klart en dag för tidig skit skit tänkte jag men de fixade det vilken tur började att prata har föresten fått en jätte go tjej att prata med och mina besvär är reaktion ifrån min ökning av tabletterna och jag skulle försöka att stå ut och gå tillbaka till jobbet usch där sprack min planering och en lång dag blev det men även detta skall jag klara , Jag förtjänar att må bra efter allt som vi har gått igenom nu minsann skall jag sova lite innan jag skall ner och hämta tvätten ... 1-0 Delicia -Depression ..

Min älskade underbara saknar dig så love you 4 ever Delicia



Inga kommentarer: