onsdag 25 januari 2012

Onsdagen ...

Just vaknat trött som en gnu efter jobbet var tvungen att sova lite ,varit på infattningen idag kul att göra något nytt ett tag sen jag var där tror att det var i sommar sist . Jag har legat  på lat sidan ett tag så idag tvingade jag mig själv att tvätta snabbt innan jag gick och la mig ,denna depression har slagit hårt mina läkemedel mot detta gör att det inte gör så ont och skärmar av lite viket är skönt men har gått ifrån total förtvivlan till att känna ganska lite jag kan tänka på Lars utan att hela världen rasar men kommer jag någonsin att gråta igen? eller är jag slut på tårar ?? märklig känsla eller så behöver kroppen vila ifrån denna berg och dal bana av känslor ??  jag vet inte lite frustrerande  känns det i  alla fall .......

Snart skal vi fortsätta vår date med våra vampyrer som har gått oss på huvudet ...

Miss you my wonderful love wish that you were here ...........

                                                                                                

Inga kommentarer: