lördag 7 januari 2012

Lördag hela dan !!

Vaknade och försöker förtvivlat komma ihåg min dröm men misslyckas skit oxå jag drömde om Lars det har bara hänt 2 ggr sedan han dog och det är så viktigt för mig att minnas vad som händer i de drömmar för att nu är det enda gångerna vi kan ses hoppas hoppas att jag kommer ihåg det under dagen om inte tack min älskade att du besökte mig i mina drömmar du får gärna komma lite oftare saknar ju dig så jätte mycket ..
Joel kommer hem idag han stannade i Osby och kommer hem med tåget i sällskap med Hannes skönt för lille joppe att umgås med sina vänner lite han har ju bara suttit på rummet och spelat hela jullovet men det klart nu har han suttit på Philips rum och spelat istället lite miljö ombyte kan ju vara bra  i alla fall ..

Hej min Lars tack för besöket inatt kan ju bara inte komma ihåg vad vi pratade om och det kan reta mig lite , man skall alltid lyssna på vad de döda har att säga i drömmarna och nu har jag missat min meddelande kan du hjälpa mig komma ihåg .. Saknar dig som bara den och önskar att du inte behövde dö att våra liv tillsammans tog slut på Tiva  där den skulle förlängas istället. Everlasting Love din Delicia

Du är i mina drömmar ..

Inga kommentarer: