onsdag 4 januari 2012

Lite gladare !!

Jobba halva dagen sen mot Kristianstad en stad jag har lärt mig hata tråkiga minnen ifrån sjukhus tiden kan nästan göra mig illamående ännu även om det har gått ett år sen vi satte våra fötter på avdelning 43 och kan bara be att jag slipper dit någonsin igen . Zack skall till tandläkaren vi fick ju kallelse förra året men då var vi i Göteborg sen efter Lars bortgång orkade jag inte med något på flera,flera månader och är fortfarande lite orkeslös men de skall bara kolla igenom snabbt sen får jag hem och slappa lite efter helgen skall jag börja jobba heltid lite kluven men om jag skall vara ärlig har jag inte råd att vara sjukskriven och det kan låta lite tokigt men så är det , mina små vita hjälpmedel har verkligen hjälpt mig att hantera Lars död , känslor och allt där emellan och är så glad att de hjälper mig skärma av detta trauma som min själ har gått igenom så att jag kan nu börja läka och det är ju nu dax att göra det tycker jag läka

Hej min underbara ängel vad tyckte du om igår ?? häftigt va ?? .Vi får se vad detta kan leda till kanske inget alls eller kanske början till något spännande , jag älskar dig och saknar våra samtal hör du när jag pratar med dig? Åhh vad jag önskar att du överlevde detta livet är så tomt utan dig Love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: