onsdag 21 december 2011

Onsdag !!

Jobba halva dagen gått bra jag skall jobba halvtid året ut sen börja nya året fullt och fixar inte min kropp detta får jag ringa till doktorn och fixa det jag mår väldigt bra förutom lite trött ,efter jobbet till stora staden lämnade bouppteckning till advokatbyrån check , Joels julklapp check , Mickes julklapp check sen hämta biljetterna check japp nöjd kan jag bara vara nu slappa/ sova sen skura golven och packa jag älskar min små vita som ger mig livet tillbaka varför har jag inte tänkt på att skaffa hjälp innan kan jag nu efteråt fråga mig själv ..

Förra året var det ångest och åter ångest Lars nersövd på TIVA på Sahlgrenska de hade problem med att han blödde och var oroliga för att han inte ville vakna , var kopplad till ECMO , och respirator för att hållas vid liv alla var samlade och Jul i Göteborg var ett faktum Lars var närmre döden än livet och jag fick åter förbereda mina barn på att det värsta kunde hända , helt ofattbart att ett år kan gå så snabbt . På Fredag skall vi samlas familjen hos favis syster och fira Jul det skall bli skoj längtar ..........

Hej min älskade ett år har gått sen jag pratade med dig helt ofattbart du är saknad så fruktansvärt mycket men livet fungerar konstigt nog utan dig fast det har inte varit lätt många gånger , ja jag skall tvätta bilen och städa den inuti en dag snart ,ha det bäst i himlen min fina love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: