lördag 17 december 2011

Om en vecka ......

Vakande imorse yr som attan NEJ........vill inte detta mer jag hade tagit av mig mina seaband igår kväll mådde då så himla bra det gör vi inte om men sen tog det ett tag att hitta dem Alfon hade kul med dem igår kväll överlycklig att jag hittade det obekväma jäklarna vid fotändan av sängen nu får de sitta tills detta elände är över.
Kom ner till stan ville nu böja hitta lite klappar Hannah önskar sig en klocka hittade en jättefin D&G kostade en stor slant som inte hennes mamma har men hade jag haft råd hade jag köpte den bara så att du vet ..
Zack han är svår har faktist ingen aning vad kille skall få , Joel lätt som en plätt bara det handlar om Xbox så är ungen nöjd men idag hittade jag den bästa presenten till min älskade syster och nu längtar jag till Jul och det är många många år sen jag längtade efter julen ....
Varit hos finaste Åsa i efter middag god mat och kaffe blev uppassad sen slappa tills det blev kväll tack fina du för att du finns , jag är så tacksam för mina vänner vad hade jag gjort utan er alla underbara Kärlek & Ljus till er alla <3
Hej min fina Lars det kommer ju helt klart bli jobbigt att fira Jul utan dig iår men jag vet att du är med oss på dit sätt , förra året låg du på sjukhus och vi var så olyckliga och fulla av ångest och hoppades bara på nya organ till dig jag är övertygad av att du har det bra och kan nu andas och är utan smärta älskar dig för alltid din Delicia..

Affe stal min Seaband ..

Inga kommentarer: