lördag 31 december 2011

New Years Eve !!

Skall bli skönt att säga hejdå 2011 detta året har varit så svårt för mig och min familj , när jag stod själv på trappan på  patient hotellet och önskade oss ett bra 2011 då trodde jag aldrig att det skulle sluta som det gjorde men många bra saker har oxå hänt och minns det med total lycka .

3/1 2011 hamnade min Lars på Prio 1 Norden lista han var nu sjukast i Norden men ett steg närmre organ
15/1 kom dina vackra organ , fantastiskt ögonblick men samtidigt sorglig för donator familjen .
Vi har träffat fantastiska människor och har haft äran att få en ny chans att leva och jag är enormt tacksam att min man fick en plats på denna vackra lista TACK alla involverade på Sahlgrenska för att ni gav Lars en chans.. Tack till ALLA som var där efter min älskling dog , Allt kort , blommor ,mat , telefonsamtal , pengar, städning och varma kramar evigt tacksamma kommer vi att vara , Tack för all hjälp under begravningen utan er hade jag minsann inte fixa detta . Tack tack tack ..

2010
Så jag säger Välkommen 2012 ...... det kommer att bli ett bra år för mig och min familj



Inga kommentarer: