fredag 30 december 2011

Fredag !!

När klockan ringde imorse trodde jag aldrig att jag skulle klara av att gå till jobbet tog min sömntbl lite sent märkte jag lite impad att jag kom till jobbet och jobbade mina få timmar efter jobbet inom kvantum handla lite sen hem till ett hus av sovande ungdomar . Jag har bestämt mg att jobba halvtid nästa vecka oxå känner att min kropp är inte redo att jobba på fulltid . Lars sjukdom och död har verkligen brutit mig som människa och nu har jag en tuff väg tillbaka och är glad att jag har fått hjälp att reda ut min trauma . Nyårs afton imorgon helt otroligt måste ja bara säga känns som det inte var så länge sen vi var i Göteborg och vakade vid din sida , jag skall verkligen ta det lugnt klämma ett par boxar sova och vila in det nya året . Åsa, jag och Joel skall ut och äta i alla fall någonstans det skall bli mysigt .

Hej min underbara jag vet att jag är tjatig men jag har så svårt att fatta att du är död och nu skall jag leva resten av mitt liv utan dig .Du var min man min bäste vän min klippa och nu står jag vilsen utan dig helt otroligt , vi skall till graven barnen och jag och göra fint till dig saknar dig så mycket och önskar att du var här love you din Delicia

Inga kommentarer: