onsdag 28 december 2011

Mitt i veckan

Sov illa inatt det var jobbigt att gå upp i morse jobbar min halva dag mycket lite att göra data stul hoppas inte att det blir dubbelt upp imorgon , efter jobbet iväg till låssmeden köpa ett nytt lås hus eller vad det nu heter inte skit billigt skall försöka byta själv och spara en kostnad att de kommer hem till mig och byter denna måste spara in på allt som kostar xtra så att jag kan lägga undan lite till snickare mm en sak i taget så skall mitt lilla hus bli bra nästa projekt plåt runt köks och badrum  fönster sen stuprännor till uterumet . Jag känner mig lite mer dämpad igen kanske lite bakslag som de sa kunde hända efter 3 veckor har varit lite avtrubbad i ett par veckor av tabletterna och inte känt någon enorm sorg alls kanske skönt på det viset för då har jag kunnat  koppla bort  Lars död och har fått lite andrum , nu är det tungt i hjärtat igen men inte samma tyngd som innan . Tycker fortfarande att det är helt ofattbart att han är död ... MIN MAN ÄR DÖD !!!!! detta har hänt och snart har det gått 11 månader sen han dog inte klokt fortfarande lite chockartat att fatta och inte alls lätt att förklara med mina ord . Jag saknar min livskamrat så enormt mycket och hade gjort var som helst att få detta ogjort , jag önskar att jag började slåss tidigare för honom inom sjukvården för då hade han fått sina organ tidigare , men var själv i en förnekelse att detta hände oss och trodde inte att sjukdommen skulle eskalera så snabbt som det gjorde sista åren .

I wanna hold you´re hand <3
Hej min ängel älskar dig och saknar dig så , vill att du skall veta att du var mitt allt och lite till din Delicia

Inga kommentarer: