onsdag 7 december 2011

Halva veckan ......

Onsdag halva veckan vaknade i morse med min kära yrsel fan skall detta inte ta slut men mådde minsann bättre efter lunch tack och lov .Till Kristianstad med Joel till tandläkaren och den stora frågan tandställning eller inte Joel vill absolut inte ha det pratade med tandsköterskan om alternativ istället för det taditionella rälls och hon svarade skit sur detta är det enda vi har bla,bla bla ... sur som ättika ursäkta att jag frågade din surpotta sen kom tandläkaren vågade knappt fråga honom men han var jätte jätte snäll och alternativ finns porslinspluttar på tänderna som är tandfärgat och ståltråd kostar 1800 kr det andra gratis men det såg bättre ut inte lika tydligt vi skall tänka på det och han tyckte att vi skulle ta gott om tid att på oss efter detta jobbiga år dit igen i Oktober med besked hur vi vill ha det mycket snäll kille och nu kan till och med Joel tänka sig tandställning ............
Stadium köpa vinter mössa till loppan sen Ur & Penn sen hem sköna hem sköt att komma ifrån Kristianstad hemska minnen ifrån sjukhus tiden alla kände likadant kan inte hjälpa det men så är det , pizzan beställdes ifrån bilen var klar lagom till hemkomst tack Valentino för kvällsmaten vi syns på Fredag igen för att då är det final i Idol heja Robin !!!

Porslin ena sidan !!!
Hej min älskade , vackra underbara hoppas att ni har det varmt och gott i himlen på jorden är det kallt fast bättre än förra året så tragiskt att enda sättet för dig att se vad det var för väder var till och från sjukhuset när ambulansen kom och tänk att det är ett år sen imorgon du åkte hemifrån för sista gången du höll på dö på Akuten jag skrek och skällde som en galning gör något för fa...... han är PRIO 1 i Sverige väntar på organ läkaren höll på skicka ut mig men ställde mig längre ifrån dig för att om de hade skickat ut mig då hade du dött, flera timmar senare grät jag vid din säng du vaknade till och sa vad är det älskling ?? jag skall inte lämna dig ännu och du höll ditt löfte i alla fall 8 veckor till hade du kvar på jorden .. love you 4 ever din Delicia..

Inga kommentarer: