tisdag 13 december 2011

Halv tid ...............

Idag skall jag börja jobba halvtid känns lite tråkigt nu innan jul rushen och allt men vad skall jag göra kroppen är nu slut och bäst att lyda doktorn så att denna kvinna kan rycka upp sig .. Lucia på mitt jobb är ganska mysigt peppar kakor och glögg nu på morgonkvisten sen en god lussebulle , nu skall jag vänta på att alla ungdomar att komma hem och kanske om ett par veckor ha ork att vara en mamma det har varit jobbigt för mig att inte orka ta hand om mina barn mer än laga mat och tvätta deras kläder .Tänk att ett helt år har gått sen allt helvete brakade loss helt ofattbart kan jag bara säga då levde min Lars tack vare maskiner som höll honom vid liv så skönt för att dessa maskiner finns men så tragiskt att det skulle bli så här för att sedan kopplas till ytterliga en maskin som var vår livlina fram till döden .

Hej min fina ängel nu börjar jag så smått smälta att du är död galet eller hur ?? du låg på sjukhus så länge så det är väll därför antar jag att det har varit så svårt att greppa jag vet inte ?? du är djupt saknad och minnas dig med kärlek kommer vi att göra resten av vårt liv ..Love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: