lördag 3 december 2011

Glenn Wish & the Gang !!

Fredag  är det firma fest och jag har mina kristaller är jätte yr och är inte på hugget för att festa det tar sån kraft att hålla huvudet stilla  nej känns inte bra , raka benen i duschen tappade balansen nej nu minsann blir det ingen fest skall nog hålla mig under täcket envisas lite till tar en cider och en till och nu börjar det att släppa ok då vi ger detta ett försök annars får det bli en tidig kväll ... Japp alkohol botar kristaller i alla fall för stunden .
BBQ var ingen hit som jag hade längtat det enda som var riktigt gott var tårtan till kaffet .. killen bakom bardisken frågade vad jag tyckte om maten för att det var tydligen han som hade lagat många rätter ja du sa jag är själv ifrån USA och detta var inte gott .. kan jag säga kokt bbq har jag aldrig ätit förut killen såg minsann lite chockad ut !!!
Glenn Wish you rock you are the Swedish king of the King  underbar show måste jag bara säga längtade så att rocka på dansgolvet men det blev inte mycket moves på dansgolvet gamla låtar spelades jag ville ju ha dessa nya låtar som man hör dagligen på radio tog ju ett tag innan önske låten  LMFAO spelades man får energi från dessa tecno låtar ...så summering av kvällen min party väska får kvällens högsta poäng som föresten kan delas med uppträdandet ,maten under all kritik och nyare musik på dansgolvet tack jag har rockat som mest på 80 talet och behöver inte komma tillbaka till den tiden , hade en trevlig kväll med mina lika trevliga arbets kollegor .

Hej min finaste man i himlen livet är så fruktansvärt tomt utan dig i den , undrar om jag kommer någonsin känna mig lycklig igen ?? eller kommer denna tomheten alltid finnas i min själ ,jag kan bara vara tacksam att jag har haft äran att ha dig i mitt liv love you forever din Delicia

Inga kommentarer: