fredag 16 december 2011

Fredag !!!

Så ja nu har jag varit hemma sen i onsdags och min yrsel nästan borta nu är jag klar och vill inte vara hemma mer jobba på Måndag skall det bli får väll jobba halvtid nästa vecka oxå men sen vill jag börja helt igen har lite panik angående pengar vill ju inte komma back pga detta läkaren sjukskrev mig tills 30/1 2012 och detta kan jag inte tänka mig ..
Jag skall ner till Netto handla lite mjölk och annat fredags mys Joel tycker inte om fredagsmys han frågade förra helgen vad hände med Lördagsgodis det kan ju inte bara försvinna så där och det har han rätt i så vi får mysa både Fredag & Lördag OK.....
3 dagar med antidepressiva känns rätt ok fast jag vet att full effekt av dessa har jag inte fått ännu hoppas att detta är min nyckel till ett lättare liv för att vara förlamad av sorg är definitivt inte svaret jag vet att jag kommer att sakna min underbara resten av mitt liv men att inte se annat än detta har varit som en mur runt mig och jag vill verkligen kunna njuta av mitt liv trotts vår enorma förlust , vi är nu en familj som skall läka och de behöver en mamma som kan hantera detta och det kommer ni att få fina barn Mamma är här Love you alla more than words can say ....

Hej min Lars tack för att du ger mig styrka att söka hjälp , ja jag vet att jag är envis men du vet hur jag är tack för att du har funnits/finns  för mig älskar dig djupt din D

Inga kommentarer: