torsdag 22 december 2011

Dagen före .............

Jobba , jobba trött som en gnu borde kanske sova lite men har lite att göra packa ,plocka, städa till graven tända 5 dygns ljus så att det lyser över julen ja heldel men jag trött orkar inte skall bara slappa lite till .....
Zack kom hem för en stund sen såg paniken i hans ögon betygen är inte i topp men vi har inte gett upp hoppet som han har kämpat till och med tagit en paus ifrån brottningen för att plugga upp dessa betyg nej min älskade unge nya tag 2012 det måste bara bli bättre än både 2010 och 2011 hur vi än gör ..
Joel kom hem tjuvtjock hoppas och ber att det är för han har ätit för mycket mat det går ju en del äckliga basilusker nu har jag hört ryktet om . Imorgon avresa till Stockholm skall bli så gott att träffa syster ,äta god mat och fira Jul första julen utan vår älskade,  så många klappar vi har och då har jag inte ens handlat till Hannah eller Zack de fixar vi i Kista center på Julafton ..

Hej min fina du är saknad och älskad  ta hand om dina barn ifrån ovan de behöver sin pappa ...



2 kommentarer:

Tazmania sa...

God Jul och Gott Nytt År. Du är så stark önskar att jag var det oxå.
Många varma kramar
T

Anonym sa...

Ha nu en riktigt skön jul....försök att njuta av dina barn och allt fint runt omkring.
Kram
A med alfa1