måndag 5 december 2011

Bloody Monday !!

Japp sliten efter helgens bus är ett faktum ingen ungdom längre så e de jobba, jobba mycket att göra har en känsla att julens bus på jobbet har börjat bara gott när det är mycket att göra och till och med lite övertid blev det idag ...
Efter jobbet köra och lämna tillbaka min fina Boxer on demand lite tråkigt att de INTE talade om att den skulle kopplas till mitt modem och den är en bit ifrån mitt sovrum så det blir att beställa en annan vanlig inspelningsbar bäst så här och tusen kr billigare på detta viset , vidare till kvantum handla lite stötte på Lotta alltid kul att träffa denna goa människan . Enkel kvällsmat prinskorvar och pommes men gott minsann med Apotekts senap får ju äta upp den får ju en ny nästa vecka senap alltså ............
Hej min Lars hur skall jag orkar att fixa allt detta utan dig , jag saknar dig så mycket att det smärtar i var enda cell i min kropp , hade jag varit en svan hade jag lagt mig ner och dött ... men jag kämpar på fast det är tufft Zack han kämpar så hårt att fixa sina betyg du hade varit så stolt , Joel sköter sig bättre i skolan och Hannah hon jobbar hoppas att du kan se vad de kämpar fast de oxå saknar sin fina pappa som älskade sina barn över allt . Snälla älskade hjälp mig få kraft att att fixa detta .

Inga kommentarer: