måndag 21 november 2011

Vilken dag !!

Trodde aldrig att denna dagen skulle ta slut lider av sömnbrist och ont i min höft , barnen studiedag och det klart att det skall lanas javisst somnade kl 02:30 jippi när kl ringde i morse dagen var ultra lång men blev äntligen dax att gå hem så nu vill jag inte ha fler lan på ett tag speciellt när man skall upp och jobba dagen efter .

Angående min höft vet minsann inte vad jag har gjort men det känns aj så ont jag har  sa till en arbetskamrat att jag har inte gjort något i helgen mer än legat och Hannah tyckte att det lät olämpligt men då har jag väll sovit på min höft och nu har hemskt ont fram med djävulsk salvan den är snäppet bättre än tiger balsam ..

Hej min Lars idag har jag haft en sån jobbig dag FA... du är död dag så tråkigt att aldrig mer se dig eller prata med dig älskar dig och saknar dig så ..din Delicia






Inga kommentarer: