torsdag 17 november 2011

Versace & Massage

Idag var en hes Joel tillbaka till skolan , jag vakande försent i morse tur att Hannah vaknade för en gångs skull och väckte sin trötta mamma vi kom i tid i alla fall . Idag skulle Versace by H&M ha premiär och jag våndas på jobbet skulle ju ha tagit en semester dag jag ville ju ha lite saker kommer ju inte ha råd känns det som att handla det på riktigt och på detta sättet via H&M är det lite billigare , Hannah slutar kl 12:30 och fick uppgift att handla till morsan men japp då kraschar deras hemsida pga för mycket träffar så då var det inte ödet att jag skulle äga den sötaste lila rosa väskan de hade att erbjuda och väskomanen som jag är så kan det vara högre makter som sätter stopp ...

Massage är en healande kraft varit där idag kl 15 mycket givande möte och skall dit igen i Januari . Jag är en kvinna i mina bästa år som går igenom en sorg som är obeskrivlig. Att förlora sin livspartner har varit den värsta som kunde hända mig och min familj mycket healing behöver min trasliga själ att kunna gå vidare  jag förstår nu att tomheten kommer jag nog ha hela mitt liv och jag kommer vakna en dag och kunna känna glädje igen men vägen dit är tuff ,längtar tills jag kan finna ro att meditera igen en läkande kraft och alla svar man behöver veta i livet får man där igenom kära Universum hjälp mig hitta ro igen jag behöver detta så  mycket ..

Hej min fina man tack för att du har funnits och finns kan bara säga kärlek till dig ha det bäst i himlen love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: