onsdag 9 november 2011

Vecko Matsedel ....

Jobba , jobba som vanligt plock och pack och längtar tills dagen tar slut , fick ett samtal ifrån Zack att vi skulle ha träff på skolan och diskutera hans framtid det var ju tur att han ringde visste att det skulle vara vecka 45 men   idag missat totalt ja det är tufft för min älskade son men vi ger inte upp och det kommer bli bra så småningom det är jag övertygad om så nu blir det skolan på jullovet för att komma ifatt heja Zack du är duktig ge inte upp.

Pratade med en arbets kamrat om pengar hur skall jag fixa detta utan min änkepension vilket jag har bara i 14 månader till och det kan jag tycka är lite skandal men inget att göra åt detta tyvärr vi pratade hur det spara pengar på att vecko handlar så det skall vi nu göra planera efter en matsedel som planeras tillsammans detta kan nog fungera jag handlar ju lite varje dag glömmer ju alltid något idag var det kaffe för 300 kr ja jag hittade lite på vägen , träffade en skolkamrats mamma på Netto hon beklagade sorgen för min svärmor och frågade hur jag mådde jag sa att även Lars hade dött hon blev helt chockad jag trodde väll att alla i vår lilla stad visste detta ibland kan jag känna att människor tittar och tänker ja där är hon den där som ha förlorat sin man för att de hälsar inte längre på Maxi  de försvinner hastigt i någon gång men om Lars hade varit med mig då hade de kommit fram och snackat om sina fiskar, fåglar , hundar eller katter det står inte Änka i pannan på mig vilket jag kan tro ibland...

Hej min älskade underbara man tokigt av mig att skriva till dig kan du läsa mina rader ifrån himlen ?? känns bra för mig att skriva lite  till dig i alla fall , imorgon skall jag hämta våra ringar den kommer att bli så snygg längar så hade ju varit så synd att aldrig mer ha min vackra vigsel ring som du själv ritade till mig och det skall bli en ära att bära den . Jag saknar dig och önskar att livet ville som vi love you forever din Delicia

Inga kommentarer: