tisdag 15 november 2011

Tisdag .....

Vaknade inatt någon gång av en röst jag inte kännde igen och innan jag kom på vem det var yrvaken som jag var blev jag lite snopen en hes Joel bredvid mig sa mamma jag kan inte till skolan imorgon jag har så ont i halsen , så hemma han var idag får nog vara hemma imorgon med . Jobba ,jobba scan/pack gött dagen går fort snabb möte kl 14 och bra nyheter så trevligt kanske kan man få tillbax gnistan på jobbet ...
Team Sportia efter jobbet nya jogging skor tills Zack hans fötter växer som ogräs hade tänkt mig ett par lite billigare har ju just lagat bilen och hämtat min ring men killen tyckte att jag skulle köpa de skorna som kostade 1495kr de var så bra med all lyx en sko skall ha själv springande kan jag tycka för det priset efter jag förklarade att min plånbok ville inte ha de dyra då blev det ett annat par för 600 spänn ...

Hej min Lars idag var dagen lite lättare tack o lov jobbigt med detta tunga hela tiden , jag älskar dig i alla fall så in i attan och hoppas att du har det bäst i himlen love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: