torsdag 3 november 2011

Seans och Serie match !!!

Jobbe dagen slut nu börjar det roliga för dagen Zack är på väg till Vinslöv skall brottas på sin första serie match med A-laget hoppas att det går bra synd att jag skulle missa detta men just ikväll så skall jag med ett gäng tjejer på seans på svenska denna gången det skall bli skoj och med lite tur så kan älsklingen vara på plats idag med ...........

Blev  så glad när jag öppnade posten fick en sån fin gåva ifrån en blogg kompis som hon har gjort till mig Tack Så Jätte Mycket Helena <3 Den är så fin ..
Så mina vänner kolla in Helenas hemsida det är ju snart JUL !!!http://www.h-smycket.se/

Älskar dig min underbara man vi skall till Kristianstad ikväll följ med vet ja så kan vi kanske träffas puss & kram din Delicia

1 kommentar:

Helena sa...

Så roligt att du gillade smycket! Och nu får jag ut en bild på smycket på hemsidan, äntligen! Så jag tackar jag med. Ha en trevlig helg!! Kramar