tisdag 8 november 2011

My Lord what a day .....

Idag har jag varit på livs hela dagen helt utmattad kan jag bara säga hoppas att du mår bra Alfa 1 det är ett tag sen jag hörde ifrån dig Stora Skåne kramar till dig , efter jobbet körde jag till bilverkstan med Bettan skall byta bensin pump sen laga handbromsen på fredag skall den lämnas hoppas ,hoppas att detta INTE kommer att kosta skjortan sen hem ringa ett par samtal ja inte mycket mer blir gjort idag skall jag säga .......

Hej min Lars tänk att jag skall leva resten av mitt liv utan dig , om jag hade vetat att detta skulle hända hade jag tagit ledigt sista året av ditt liv och gjort många saker lite annorlunda , så orättvist livet kan vara och nu så ensamt utan dig för alltid , jag lever på dina tecken ifrån andra sidan och de tackar jag för love you forever din Delicia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade Delicia, visst finns jag hjär och jag läser varje dag. Tyvärr har läget försämrats ytterligare. Har fått påbörja en utredning inför en eventuell trpl. Det är jobbigt med allt som ksa göras men det är bara att bita ihop och försöka. Var i Lund hela dagen igår. Idag är jag så ini helvete trött.
Ska tänka på dig när jag dricker idag - det är kanske du som har packat min näring.....
Kramar
A

Delicia sa...

Hoppas att det är jag som har packat din näring älskade du <3 dessa tester var jätte jobbiga det minns jag vi bodde i Göteborg i en vecka provtagningar 9-16 varje dag och Lars han gjorde det med bravur och hans var så så sjuk men en sån ära att få stå på denna vackra lista för att sen få den vackraste gåvan är total lycka se nu till att de skyndar sig med alla dessa prover <3 Stor styrkekram
tll dig Delicia