söndag 6 november 2011

Minnes gudstjänst idag ..

Vaknade idag ville inte göra allt som är planerat men tvätten få jag ge mig på en hög som aldrig tar slut och svår att komma ifatt sen måste jag damsuga i stugan lite sen får det vara orkar inte mer , jobba en vecka till för att längta till underbara helg igen . Idag är det minnes gudstjänst i stora stora kyrkan ett ljus till dig skall tändas undrar hur det kommer att kännas att komma till kyrkan igen har inte varit där sen vi begravde dig min fina en vacker begravning du fick i alla fall men det var det minsta jag kunde göra för dig hade hellre planerat en fest för din hemgång istället ......

Samtidigt i Halmstad skall en vän till mig gifta sig önskar er all lycka och framgång <3 så härligt med bröllop och kärlek länge lever det för alla involverade
Jag tror ganska bestämt att jag kommer att leva ensam resten av mitt liv kan inte bara tänka mig själv att hitta någon som kan ta din plats har tänkt ganska mycket på detta i ett par veckor och har nog kommit fram till detta  sanning ,man skall i och för sig aldrig säga aldrig men jag gör det nu !!!

Ja du Lars du har verkligen berört mig på många sätt du är och kommer alltid vara min STORA kärlek fan att du skulle dö jag är helt vilsen utan dig , jag har tänk mycket på din mamma Marianne som var ensam i alla år efter din pappa nu kan jag förstå varför det var hennes största kärlek din pappa . Du hade en sån livsvilja du slogs länge men förlorade tillslut slaget så orättvist och jag undrar om jag någonsin blir lycklig efter detta händelsen i mitt liv jag vet att jag är inte den enda människan som har förlorat någon i sitt liv och att jag borde rycka upp mig  hoppas att jag gör det snart . Love you 4 ever din Delicia


2 kommentarer:

Mr Fransos och jag sa...

Glöm inte av att du är en underbar med människa .
Jag sänder dig många långa franska bamse kramar som jag hoppas ska styrka dig min vänn. Det du gjort för mig jag är så orhört glad att fåt den äran att få läsa om dig och läsa dina små värmade kärleks ord till både mig och mina barn i Sverige. <3<3<3<3

Delicia sa...

Tack fina AC franska bamse kramar har jag aldrig fått tar emot dem gärna <3