måndag 28 november 2011

Måndagen ...

En trött dag lite sent efter seansen igår sen lite busigt på hemvägen Berit hade busat ordentligt så att det låg en del träd över vägen somnade inte så tidigt heller vaknade efter första ringning fick ju gå upp skulle tvätta håret och fixa det själv det blir ju aldrig som det är när man kommer ifrån frissan .
Samtal med chefen gick bra de har märkt jag jag har inte varit på topp ett tag men jag skall väll försöka att uppnå mina mål på jobbet så gott jag kan som sagt har varit mycket mycket låg ett tag och kan bara hoppas att jag fixar detta för att i slut ändan är det min lön det är frågan om och jag måste ha en bra lön för att överleva annars måste jag söka nytt jobb bla,bla,bla ...... känns som en jobbigt när man tänker så ....

Hej min Lars ja att leva utan dig är minsann så fruktansvärt åhhhh jag hade nästan kunnat göra vad som helst att  se dig igen och det kommer jag ju aldrig mer göra ,jag gör mitt bästa att fixa allt men jag gör nog inte det . Livet är ganska tungt i sig och utan dig i den dubbelt så tungt . Hjälp mig min fina att fixa detta utan dig love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: