onsdag 16 november 2011

Lill Lörda !!!

En natt till med sjuk liten son ont i kroppen och feber trodde att det skulle bli skolan idag men får bli hemma idag med ,jobba jobba lika härligt varje dag när  det är dax att gå hem ,tanka bilen sen hem ljuva hem nu skall jag bara värma mig lite under täcket sen kolla vad det skall bli till middag ...
Pratade idag om firma festen längtar minsann lite grann det kan nog bli en skojig kväll med mina godingar party party är ju aldrig fel

Saknar dig min underbara varje dag kan inte fatta ibland att du är död , jag sa till dig  varje dag bara du får dina organ kommer detta att bli bra och trodde sten hårt på detta , synd att just du skulle dö du som ville så se dina barn växa upp ta studenten , gifta sig , barnbarn ja hela paketet så orättvist min älskling men du ser från himlen är jag övertygad om ha det bäst där uppe hälsa alla love you forever din Delicia

1 kommentar:

Mr Fransos och jag sa...

Hoppas att lill killen snart blir bra.
Vad kul med firma fest praty är alldrig fel. kan behövas i bland i tristessen eller vardagen.
kram <3