lördag 19 november 2011

Lata Lördag !!

Varit på stan med Zack nya vinterskor skall inköpas andra par skor denna veckan måste bara säga finns det någon tråkigare stad än Hässleholm my lord men jag har mitt hus ,mina vänner och mitt jobb här och behöver bara in i stan några få ggr om året då kan det duga ....Ett par Timberland kängor det blev halva priset på intersport jag skiter ju inte pengar som mina barn önskar att jag gjorde glömde ju inom kicks hade behövt en ny doft kan ju inte bestämma mig finns så många underbara att välja emellan hade alltid skåpen fulla av lukta gott men nu har jag bara en och det är inte likt mig skärpning Delicia ...
Igår kväll traderade jag in en ny väska har nu en cerice rosa passar ju inte hundra med min röda jacka en svart vardags väska hoppas på vinst ..
Jag borde resa mig och plocka till här hemma men röven den är tung , planera för julpynt fy usch så tradigt julen tillhör inte mina  favoriter men gör det mest för ungarna förra året låg Lars hemma i vardagsrummet väntade förtvivlat på ett samtal ifrån koordinatorerna då minns jag att jag pyntade ett fönster varje dag hemtjänsten var hemma varje dag ville försöka skapa en jul kännsla i vårt hem fast det var många andra känslor som styrde vår vardag panik, förtvivlan ,ånget,dödångest , rädsla , hopp och den finaste av dem alla kärlek ..

Love you my love , my life ,my destiney miss you so much Delicia

Inga kommentarer: