tisdag 1 november 2011

Kl 19:35 ........................

Idag kl 19:35 är det 9 månader sen du dog stillsamt med din familj vi din sida ett ljud jag aldrig glömmer är när det blev flatline ett otäckt ljud som man bara hört på tv innan detta ,så overkligt jag minns mig själv tänka och vad händer nu ?? hur man nu kunde tänka i detta ögonblick som var så vacker fast samtidigt så grymt trösta mina gråtande barn samtidigt som jag ville bara hoppa upp i sängen och bara hålla i min man  och strunta i dem det kunde jag inte . Så många känslor i detta ögonblick min man tog sina sista andetag en blandning av kaos och lättnad att helvetet var över nu slipper du all smärta och nu kan du andas nu skulle vår smärta bli tyngre och vi kämpar att andas utan dig ......
Nu 9 månader senare fungera livet fast vi inte trodde att det skulle du är  så saknad och livet är tomt utan dig tack för att du kämpade så hårt att överleva för din familj Love you 4 ever my Love !!

2 kommentarer:

Mr Fransos och jag sa...

Vilken bedorande grav din Lasse har .
Jag blier så rörd av att se den så tårarna bara riner , Tack för att du finns även för mig och min familj ,Du anar inte vad mycket du har gett oss kram

Helena sa...

Oj vilken vacker grav! Vila i frid<3